Ik leef nog! - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Romee Schierbeek - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Romee Schierbeek - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: Romee

Blijf op de hoogte en volg Romee

24 Juli 2015 | Luxemburg, Nommern

Ja hoor ik leef nog! Het heeft even geduurd, maar hier is dan mijn volgende verslag.
Zoals ik al zei in mijn eerste verslag: geen bericht is goed bericht. Dus ja ik heb het naar mijn zin hier. In een korte tijd is het hier enorm veranderd. In plaats van rust en weinig werk is het nu druk en erg gezellig. Inmiddels is ook het hele team aangekomen en ook zij maken veel goed. Een paar weekjes geleden konden Myrna en ik het ons niet zo voorstellen.
Het is al weer zo'n vier weken geleden, maar mijn lieve familie is hier een paar dagen geweest wat mij toen erg goed heeft gedaan. Wat was ik blij om hun allemaal weer te zien! We zijn gezellig een dagje naar Luxemburg stad geweest en verder was ik alleen al blij om ze te zien. Natuurlijk even moeilijk bij hun vertrek naar huis, maar ook had ik door hun weer genoeg energie gekregen.
Nu vliegt de tijd eigenlijk voorbij. Het is gezellig, we hebben het druk en we ontmoeten veel leuke mensen.
Sinds deze week werken Myr en ik elke dinsdag en woensdag afwisselend in de snackbar. Maar geen stress, want sinds een paar weekjes zitten wij dan ook volledig in de animatie! Afgelopen maandag hebben we met zijn allen een super geslaagde spooktocht neergezet. Natuurlijk veel voorbereiding, maar uiteindelijk zo tof door ook vele positieve reacties.
Vaak maken we 's avonds nog een feestje in de Bunker ('disco' op de camping). En verder gaat alles eigenlijk goed en vermaken wij ons hier prima!
Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn tijd hier in Luxemburg.

Heel veel liefs XXX

  • 27 Juli 2015 - 14:57

    Opa Ate En Oma Jansje:

    Hoi Romee, wij zijn heel blij dat het zo goed gaat en genieten van je mooie berichtjes. Opa zegt het is hier hopeloos weer, niks aan. De bliksem is ingeslagen bij Geert en Gerda in een dikke boom en er zijn in huis heel wat dingen stuk zoals de boiler en internet. Je zit nu op de helft, over 7 weken ben je weer thuis en kom je weer even bij ons binnen lopen en heb je even een vraagje..... [ meestal heb je de electrische fiets nodig haha]. Romee heel veel plezier in Luxemburg en laat maar gauw weer wat van je horen.

    liefs opa en oma uit peize


  • 27 Juli 2015 - 17:09

    Mamsi:

    HoY hoY Romee,
    Gelukkig je leeft nog ! Haha ! leuk hoor om toch weer even een verslag te lezen. Het is inmiddels al lekker druk op de camping en flink wat reuring in de " tent". Fijn dat je allemaal leuke mensen leert kennen en dat je nu volop meedraaid in de annimatie ! Duurt niet lang meer en dan komen wij ook weer die kant op . Hopelijk is het weer dan iets beter dan nu ! Nou de groetjes daar en tot snel !

    Mams xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romee

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 3909

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 14 September 2015

Een kort reisje maar

Landen bezocht: