Het avontuur begint - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Romee Schierbeek - WaarBenJij.nu Het avontuur begint - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Romee Schierbeek - WaarBenJij.nu

Het avontuur begint

Door: Romee

Blijf op de hoogte en volg Romee

06 Juni 2015 | Nederland, Nederland

Daar gaan we dan.. Iets eerder dan ik in eerste instantie had gedacht, maar samen met papa en mama ben ik vertrokken naar Luxemburg. De auto is natuurlijk grotendeels ingepakt met mijn spullen, omdat ik zoals altijd weer veel te veel bij me heb.. Maarja beter te veel dan te weinig dus geen stress!

Maar goed het avontuur is begonnen. Afscheid genomen van de liefste mensen, maar natuurlijk niet voor lang: lang leve Skype en de rest van ons prachtige social media netwerk!

We gaan van deze 3,5 maand een top tijd maken! Ik laat snel weer van me horen En anders: geen bericht is goed bericht!

Liefs,
Romee

  • 06 Juni 2015 - 09:16

    Ida Kregel:

    Romee heel veel succes in het prachtige luxemburg.

  • 08 Juni 2015 - 14:47

    N. Compen:

    Hallo Romee!!

    Er ging in het weekend iets niet goed. Kon het bericht niet versturen maar bij deze een heeeeele fijne
    stage. Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romee

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 3915

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 14 September 2015

Een kort reisje maar

Landen bezocht: