Een kort reisje maar - Reisverslagen van Romee Schierbeek - WaarBenJij.nu Een kort reisje maar - Reisverslagen van Romee Schierbeek - WaarBenJij.nu

Een kort reisje maar

Deze zomer ga ik 3 en een half maand stage lopen in het animatieteam op camping Nommerlayen in Luxemburg. Ik hoop tijdens mijn stage veel te leren, maar natuurlijk is het nog veel belangrijker dat dit een té gekke tijd gaat worden. Maandag 8 juni gaat dit avontuur dan echt beginnen... Samen met mijn klasgenootje Myrna hebben wij er super veel zin in. Maar aangezien wij waarschijnlijk veel dingen gaan beleven in deze maanden wil ik jullie op deze manier een beetje op de hoogte houden. En wij gaan knallen deze zomer!

Recente Reisverslagen:

12 September 2015

Dat was het dan!

27 Augustus 2015

De tijd vliegt!

24 Juli 2015

Ik leef nog!

18 Juni 2015

Het eerste weekje in Luxemburg

06 Juni 2015

Het avontuur begint
Romee

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3910

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 14 September 2015

Een kort reisje maar

Landen bezocht: